Thursday, November 12, 2009

rase cm rugi

difan! ayah did kne strok!!! hmm. aku ade lah rindu sorg mmber lame ni. nta la. budak skolah taman melawati. bg aku la kn. die kwn baik aku la. tp.... ble aku pindah skolah. ktorg dah renggang. n ble aku msuk mwati blk,die dah jumpe kwn bru die pn tgglkn aku. aku admit aku freak dlu. huk3. but peoples change. hmm. aku rindu die do! rindu gle. tp rase cm bodoh gak sbb die bkn nye dulik pasal aku pn. hmm. xkn aku nk ckp kt die aku rindu die after 3 years x bertego. tol x? mst la die ckp aku plek. alaa. nk nanges pn ye. tp.. die x amek pot lgsung pasal aku. aku je yg btol2 rindu die cm bodoh plak. name die tia. kalo die bace la blog ni kn. aku x kesah la ape yg die nk ckp pasal aku. jnji aku dah luahkn dr aku simpan. haha. bia la. just nk luahkn je. hmm. kdg2 smpai nk ajak die kua. nk lpk2 dgn die n hang out mcm dlu2. mase form 2 dlu. tp x yah kot. xpe la. angan2 je la. haha. sdey aku. urgh! nta la. aku rindu kawan aku yg aku anggap sahabat dulu. tp nk wat mcm mne. bia la. hehe. xpe la. aku je la yg kne carik kwn yg btol2 stick dgn aku. okay then. tu je.

0 comments: