Monday, August 24, 2009

bodoh

rasa marah, nak nanges, da menangis pn sbnrnye. rase kecewa. semua la. kenapa2? kenapa allah bg akal kat kite tp kite x reti nk guna. kenapa allah bg byk peluang dekat kite tp kite xnk gunakn peluang tu sebaik mungkin? kenapa manusia sekarang x reti guna akal? aku kecewa. kecewa yg teramat sbb allah bg kite akal tp kite x guna sebaik mungkin. jgn tnye aku knp. sbb aku sorg je yg tau pasal mnde ni. aku sdeyh and merajuk. merajuk nk bwk dri. jgn smpai aku wat haluan sendri and jauhkn dri dari kwan2. aku pk buang mase aku. buang tenaga aku. tp aku xnk mnde2 mcm ni menjatuhkan diri aku. aku just nk ckp sekali tuhan tu da bg kite peluang guna la seelok2 nya and jgn perpatah balik ke mnde2 yg x sepatutnye. tu je aku nk ckp. aku sdeyh smpai menanges. aku x pnh sdeyh sbb DIA. x pnh. x pnh sdeyh sbb seorang kawan,sahabat,boyfriend,family. tp kali ni aku nenges. sbb aku btol2 kecewa. i will just keep it in my heart.xde kne mengena pn dgn ssiapa dkt cni. it is just me yg rase. just dont ask why. myb im too disappointed with myself.

2 comments:

Tun Farhana said...

Betul Ekin. Tuhan bagi manusia dan peluang dah ada depan mata pon tak nmpk. Tp, kita nak buat mcm mana, dah jalan tu org tu yg pilih. (: Kita hanya dpt berdoa aje. Insyallah.

kikin said...

haha tp org tu boleyh pilih ke jalan yg lbeyh baik. cume die xnk je. tu i ckp. nak dgn taknak. tu la. haihh. but im not talking about you or tieta. tieta tau i ckp pasal sape. cume bg i kwn i tu rugi. tu je. sbb things will get better if she choose to be better. die ade my support. tp nk wat mcm mne. just i doakn tuhan bukak kn pitu hati die and bg die peluang lg skali. dats all. because i do believe in peoples change. tu je. she is my best fren. sape2 pn xnk tgk die kecundang.dats i ckp kt tot. dun ask. i x pnh nanges sbb kwn. but. sape yg x kecewa. kite da bg die guideline. haihh. xpe la. yg pnting i tolg ikhlas. and i will always be there whenever she need me.